استفاده از سنگ ساختمانی در ساخت و ساز

سنگ ساختمانی در ساخت و ساز

شرکت آیوا تولید کننده دستگاه اسکنر سنگ ، سورت و مدیریت آنلاین محصولات تولیدی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید :

یک عنصر مهم در ساخت و ساز

سنگ ساختمانی یکی از مهمترین عناصر در ساخت و ساز است. سنگ ساختمانی به دلیل مقاومت بالا، طول عمر طولانی و زیبایی ظاهری، برای پروژه های ساختمانی بسیار محبوب است.

از آنجا که سنگ های مختلفی با خواص متفاوت در بازار موجود هستند، پیدا کردن مناسب ترین نوع سنگ برای پروژه مورد نظر خود ممکن است کمی دشوار باشد. یکی از مشکلاتی که ممکن است در انتخاب سنگ برای پروژه های ساختمانی به وجود آید، انتخاب رنگ سنگ و الگوی مناسب برای محیط است.

رنگ سنگ ساختمان

بسیاری از سنگ های ساختمانی در رنگ های مختلف و الگوهای متفاوتی ارائه می شوند، اما در بسیاری از موارد، رنگ و الگوی سنگ با نیازهای خاص پروژه همخوانی ندارد.

جهت مشاهده عکس سنگ ساختمانی کلیک کنید . این سنگ ها با رنگ و الگوی مناسبی برای پروژه های ساختمانی ارائه شده است.

بهترین نوع سنگ ساختمانی

علاوه بر ظاهر زیبا، سنگ های ساختمانی دارای خصوصیات فیزیکی قابل توجهی نیز هستند. سنگ ساختمانی مقاوم در برابر رطوبت، حرارت، آتش و خشکی است. برای کسانی که به دنبال سنگ ساختمانی هستند که مقاومت بالاتری در برابر شرایط سخت داشته باشد ، سنگ ساختمانی طبیعی بسیار مناسب است.

همچنین، سنگ های ساختمانی حاوی مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم، آهن و منیزیم است که برای ساختمان هایی که به دنبال حفظ انرژی هستند، بسیار مناسب هستند.

در نهایت، با توجه به مزایای فراوانی که سنگ ساختمانی دارد، می توان به راحتی درک کرد چرا این ماده تا به امروز به عنوان یکی از محبوب ترین عناصر در صنعت ساخت و ساز شناخته شده است. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین نوع سنگ ساختمانی را مطابق با سلیقه خود پیدا کنید.

 

عکس استاندارد

در دستگاه اسکنر آیوا برای عکس برداری، از دوربین های کالیبر شده استفاده شده که باعث می شود عکس سنگ با رنگ واقعی آن در شرایط استاندارد کاملا برابر باشد.
با توجه به اینکه احتمال تغییر شرایط نور دستگاه در دراز مدت وجود دارد، اسکنر در ابتدای روز وضعیت نور دستگاه را چک می کند تا در صورت نیاز نسبت به تغییر ال-ای-دی ها اقدام گردد. بدین صورت اسکنر آیوا همیشه رنگ واقعی سنگ را اسکن می کند و اگر یک سنگ توسط دو اسکنر آیوا اسکن شود، عکس آن ها کاملا یکسان خواهد بود.

Standard
|

Standard —

هوش مصنوعی

سنگ های تولیدی کارخانه با سایز زیر یک متر به علت تغییرات رنگ در اسلب ها، نیاز به دسته بندی و سورت شدن بر اساس رنگ دارند که معمولا در کارخانه ها توسط کارگران انجام می شود. این روند به علت تغییر رنگ سنگ ها در طول روز به علت جابجایی خورشید، خستگی چشم کارگران و دلایل دیگر معمولا با خطا همراه می باشد.
دستگاه آیوا با استفاده از هوش مصنوعی که مخصوص سنگ های هر کارخانه ساخته می شود کار سورت کردن را با دقت بسیار بالا انجام می دهد و عدد سورت آن بر روی سنگ چاپ می شود که به راحتی قابل دسته بندی است. هوش مصنوعی آیوا قابلیت سورت کردن تمامی رنگ ها را در صورت سفارش کارخانه دارد.